Відтепер у кілька кліків можна повідомити Держлісагентство про виявлені лісові пожежі, незаконні рубки, полювання, надіслати запит на інформацію чи повідомити про невиконання договорів. А ще новий телеграм-бот надає перелік корисних посилань на важливі веб-ресурси у лісовій сфері.
«Великою проблемою завжди була закритість держорганів від суспільства, і невміння оперативно реагувати на запити та потреби громадян. Із цим ми зараз активно боремось за допомогою цифровізації — переводимо усі адміністративні екопослуги в онлайн та забезпечуємо вільний доступ громадськості до екологічної інформації», — розповів заступник Міністра захисту довкілля та природних ресурсів України Руслан Стрілець.
Першим кроком у цьому напрямку став запуск у грудні 2020 року гарячої лінії «Міндовкілля на зв’язку» у співпраці з Урядовим контактним центром. За телефоном 0800 500 115 кожен може отримати загальну інформацію стосовно діяльності Міністерства: перевірити, чи є у підприємства дозвіл на викиди в повітря, проконсультуватися стосовно отримання адмінпослуг, оформити скаргу. Запуск telegram-бота Держлісагентства — наступний крок на шляху налагодження діалогу з українцями.
Принцип роботи бота такий: у кожному обласному управлінні Держлісагентства є команда для оперативного реагування на запити, оформлені через Телеграм. Залежно від тематики звернення, бот надішле повідомлення людині в конкретному регіоні. Якщо затримка з відповіддю буде більшою, ніж це визначає внутрішній регламент, система зробить оповіщення адміністратору вищого рівня.
Чат-бот стане в нагоді кожному, хто:
- став свідком незаконної рубки;
- виявив у лісі пожежу;
- знає, де орудують браконьєри;
- має зауваження щодо невиконання умов аукціонних договорів поставки лісопродуктів;
- хоче отримати оперативну відповідь на свої запитання.
Щоб почати користуватися ботом, достатньо натиснути «старт» і обрати ланцюжок взаємодії. Користувачі можуть надсилати фото «з місця подій», геолокацію та відповідні документи.