Освітньо-стипендійна програма CIG R&D LAB розповідає про команду Діод Тек (Diode Tech) з Національного університету «Львівська політехніка». Їхня розробка – інтерактивне рекламне табло, що надає можливість віддаленого керування й дає змогу миттєво публікувати рекламу в режимі онлайн з мобільного телефона через месенджери або електронну пошту.
Ідеєю загорілися досить давно, адже помітили, що процес публікації контенту з використанням альтернативних світлодіодних дисплеїв недостатньо швидкий. Всі учасники – львів’яни, були знайомі давно, а тому з формуванням складу команди жодних проблем не було.
Команда ретельно досліджує рекламний бізнес і каже, що попитом користуються динамічні та якісні LED-екрани, які були би простими в керуванні й довговічними. Саме тому наразі хлопці зосереджують увагу на якості придбаних модулів та панелей, підтягують навички фото- й відеоредагування.
Раніше вже розповідали про їхні успіхи та перші замовлення. Однак хлопці не зупиняються на досягнутому й націлені на подальше вдосконалення свого продукту. У планах також розширити склад команди й чітко розподілити технічні обов’язки та розвиток бізнес-моделі стартапу.
Безумовно, війна внесла свої корективи у звичний режим роботи. Від початку повномасштабного вторгнення росії в Україну хлопці намагаються бути активними та корисними.
Лідер команди – Назар – записався у лави територіальної оборони й досі перебуває на службі. Назар активно бере участь у створенні блокпостів та оснащенні бункерів.
Артем перебуває у лавах IT-військ України, здійснює регулярні рейди на сайти ворога та блокує неправдиву інформацію. Також Артем допомагає тим, що сортує їжу, ліки й одяг для передавання у гарячі точки нашої країни, облаштовує місця для людей, які потребують захисту, й усіляко підтримує їх.
Богдан, зі свого боку, плете маскувальні сітки й облаштовує блокпости.
Крім того, частину стипендії в рамках програми CIG R&D LAB хлопці пожертвували для пошиття бронежилетів для українських військових.