Для всіх, хто цікавиться дуальною освітою, буде корисною публікація про складнощі адаптації найкращих міжнародних практик у національні контексти.
У публікації наведено аналіз процесу становлення дуальної освіти в Німеччині та Україні, описано особливості співпраці з роботодавцями та організації навчання, наведено кейси та документи, які стануть у пригоді всім, хто має на меті впровадити або розвивати ДФЗО. Ця онтологія розглядає дуальну освіту з огляду на історичні, соціальні, економічні, управлінські, філософські та інші аспекти.
Публікація призначена для учасників пілотного проєкту МОН із впровадження ДФЗО, роботодавців та їхніх об’єднань, торгово-промислових палат, закладів фахової передвищої та вищої освіти, експертів у сфері освіти, здобувачів освіти, органів державної влади й місцевого самоврядування, що опікуються питаннями освіти, та інших суб’єктів, зацікавлених у поширенні дуальної форми здобуття освіти в Україні.
Читайте також:
- Реформа Національних академій: що зроблено?
- Потрібні нові ідеї! Нові рішення. Відкритий лист до наукової спільноти України
- Де садити білу акацію та червоний дуб?
- Кому керувати національним парком
- Відкритий лист науковців України та діаспори
- PhD-Порядок: досвід застосування та перспективи вдосконалення