У всіх приймальних комісіях закладів фахової передвищої та вищої освіти створено консультаційні центри для допомоги вступникам.
Абітурієнти можуть звернутись до такого консультаційного центру, якщо у процесі створення електронного кабінету у них виникають запитання чи проблеми.
У таких центрах вступникам допоможуть зі створенням електронного кабінету, внесенням заяв в електронній формі, завантаженням додаткових документів чи відомостей, документа про освіту, на основі якого відбувається вступ, тощо.
Важливо: абітурієнти можуть звернутись по допомогу до будь-якого закладу вищої освіти, необов’язково до того, куди планують вступати.
Також у випадку, якщо вступник має право на спеціальні умови участі у вступі (тобто пільги), але інформація про них відсутня в інформаційних реєстрах, йому необхідно до подання першої заяви звернутись до будь-якого консультаційного центру і надати документи, що підтверджують право на пільги, для внесення інформації до реєстру.
Читайте також: