Завершив свою роботу XXIX Міжнародний Конгрес двигунобудівників, що проходив за форматом онлайн-конференції з 3 по 6 вересня. Один з організаторів — завідуючий кафедрою Конструкції авіаційних двигунів (203), професор Сергій Єпіфанов, розповіли у Національному аерокосмічному університеті імені М.Є. Жуковського «ХАІ».
“Вже 29 років, навіть без перерви на війну, проводимо цей захід. Головне — ми зберегли статус Міжнародного конгресу. У нас беруть участь представники Польщі, Мексики, Китаю, Бразилії. Звісно, хотілося б розширити географію, і ми це обов’язково зробимо після закінчення війни. У ході засідань було представлено близько 100 доповідей. Основні напрями, характерні для двигунобудування, — це теорія і робочі процеси, конструкція і міцність, системи автоматичного управління та діагностика, технології”, – розповів професор.
За традицією конгрес єднає двигуністів поршневих та газотурбінних — у кожного є свої особливості, але є й спільні питання — і в цьому цінність. До цього конгресу випущено п’ять журналів — серед них два спеціальні випуски журналу «Авіаційно-космічна техніка та технологія», додав Єпіфанов.
Читайте також:
- Національна система дослідників – чи ходитимуть гроші за дослідником?
- Чи врятує нашу шкільну фізику англійська?
- Непродумані «революційні ідеї»
- Підтягнути математику можливо за допомогою гри Го
- росія отруїла Сейм. Що буде з Десною і Дніпром
- Обпалений Чорнобилем та війною Древлянський заповідник
- Про плани і головні цілі нової управлінської команди