Про це повідомив керівник аналітичного відділу Центру контент-аналізу Сергій Стуканов під час презентації в Укрінформі результатів досліджень “Вебсторінки українських ЗМІ у розрізі мовних версій” та “Українська мова у соцмережах”.
“Вперше за всю історію нашого дослідження частка дописів, які робляться в українському сегменті соціальних мереж українською мовою, переважає. Ми маємо станом на зараз 56% дописів українською мовою, вони робилися у серпні-вересні 2024 року”, – сказав він.
У ході дослідження були проаналізовані близько 2000 вебпредставництв українських медіа, а також 1,11 млн дописів, поширених в Україні на платформі іноземних соціальних мереж, таких як Facebook, Twitter (Х), Instagram, Youtube, TikTok тощо.
За його словами, інша частина – 44%, були написані російською мовою. У 2020 році частка української мови була приблизно 15%, у 2022 – був сплеск до 37-38%, в 2023 році українська мова вийшла майже на показник половини і зараз тенденція посилення становища української мови в українському сегменті соціальних мереж підтверджується, підкреслив Стуканов.
Експерт зазначив, що «відскоку», пов’язаного із можливою зміною мовної тенденції, немає.
Читайте також:
- BasisOpen — як просто взяти й провести олімпіаду з фізики
- Справа життя Петра Гули. Чеські національні парки. Чим вони відрізняються від наших
- Забагато чи замало в Україні науковців?
- Рух до гармонії, чи до самознищення: системне осмислення конфліктуючого світу
- Чому Україна виграє цю війну?
- Заповідник «Хортиця» як фортеця історичної пам’яті й природоохорони
- А що таке сніг, мамо?