Організований до Всесвітнього дня якості 14 листопада, Форум якості освіти став підсумковим заходом з розроблення пропозицій для подолання освітніх втрат за результатами ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти, що здійснене Державною службою якості освіти України за допомогою методу тестування учнів 6-х і 8-х класів з математики та української мови.
«Після представлення ключових результатів моніторингового дослідження проведено регіональні заходи, щоб докладно розглянути локальні особливості. Освітяни в п’яти макрорегіонах Захід, Північ, Схід, Центр і Південь напрацьовували практичні рекомендації для подолання освітніх втрат, спричинених війною, на рівні шкіл і громад. Ці розробки мають відобразитися і в державній політиці», — зауважив Голова Державної служби якості освіти України Руслан Гурак.
Учасники Форуму долучилися до панельних дискусій про освітні політики, які б сприяли резильєнтності системи освіти в умовах повномасштабної війни, зокрема й ураховуючи дані, зібрані внаслідок моніторингових досліджень та інституційних аудитів закладів освіти.
Остаточні пропозиції для подолання освітніх втрат будуть оформлені єдиним документом. Він міститиме міжнародний контекст, візуалізацію даних ІІ етапу моніторингового дослідження, приклади реалізованих місцевих ініціатив та обґрунтовані рекомендації для подолання освітніх втрат на рівні шкіл, громад і держави.
Загальнодержавне моніторингове дослідження якості освіти у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану було проведене завдяки підтримці ЮНІСЕФ в Україні та фінансуванню Глобального партнерства в галузі освіти (GPE), а також Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку (BMZ) через Німецький банк розвитку (KFW).
Читайте також: