uk

Як пісні можуть принести користь на заняттях з іноземної мови? 

21 січня відбувся вебінар Катерини Близнюк «Пісні на заняттях з іноземної мови: навчання в культурному контексті» з Національного університету «Києво-Могилянська академія» про те, як пісні можуть принести користь на заняттях з іноземної мови.

Використання пісень на заняттях з іноземної мови має численні педагогічні переваги. Пісні забезпечують контакт із автентичною мовою, що розвиває навички аудіювання та вимови. Крім того, пісні часто містять розмовні вирази та ідіоматичні фрази, що робить їх цінними для вивчення повсякденної мови.

Культурний аспект пісень є особливо важливим. Музика відображає історію, традиції та цінності суспільства і пропонує студентам глибше зрозуміти цільову культуру. Для українських студентів, які вивчають польську мову, пісні можуть допомогти подолати культурні розриви та сприяти зміцненню почуття зв’язку. Польські пісні знайомлять українських студентів із польським фольклором, історичними подіями та сучасними суспільними проблемами, що збагачує їхню культурну компетенцію.

Водночас, в умовах війни, сучасна українська молодь стикається з емоційними викликами. Обираючи пісні, освітяни мають бути чутливими до переживань студентів та уникати контенту, що може викликати негативні емоції. Баланс між дидактичними перевагами використання пісень та обмеженнями, які накладає війна, вимагає ретельного підходу, щоб досвід навчання був приємним та ефективним.

Переглянути запис вебінару

Спікерка — Катерина Близнюк — старша викладачка кафедри загального та слов’янського мовознавства і кафедри міжнародних відносин Національного університету «Києво-Могилянська академія». Здобула ступінь кандидата філологічних наук у галузі порівняльно-історичного і типологічного мовознавства.
Основні сфери наукових інтересів — зіставне мовознавство з акцентом на слов’янські мови, лексикологія, вплив культури, історії та соціально-політичних чинників на формування мов.

9 місяців, 9 університетів — це серія гостьових лекцій, присвячених темі зв’язку мови й культури і орієнтованих переважно на студентів та аспірантів, а також дослідників та викладачів на ранніх стадіях кар’єри. Лекції мають на меті підвищити обізнаність і розуміння теми багатомовності, а також розуміння багатьох сфер нашого життя, які залежать від мови і культури.

Європейський університетський альянс Arqus був офіційно створений у Брюсселі 27 листопада 2018 року. Основна мета Європейського університетського альянсу Arqus полягає в тому, щоб спільно діяти як лабораторія інституційного навчання, з якої можна рухатися вперед у розробці, тестуванні та впровадженні інноваційної моделі глибокої міжуніверситетської співпраці. Європейський університетський альянс Arqus об’єднує університети Гранади, Граца, Лейпцига, Ліона 1, Мейнута, Міньйо, Падуї, Вільнюса та Вроцлава. НаУКМА є асоційованим членом альянсу.

Читайте також: