Підручник «Підприємництво і фінансова грамотність. 8 клас», про який розповідала газета «Світ», (https://www.facebook.com/GazetaSvit/posts/pfbid02MNL7hSQdzoqaJECnQbYNv44Hv27ijTGsXmviopKxjcDC2oxvhW46Y5wvD4Lhxj35l) переміг за результатами конкурсного відбору підручників у 2024-2025 роках.

Підсумки конкурсного відбору підручників (крім електронних) для восьмого класу закладів середньої освіти та педагогічних працівників – з різних предметів – від Конкурсної комісії оголосив завідувач відділу технологічної освіти Інституту педагогіки Національної академії педнаук Василь Туташинський. Він уточнив, що, згідно з відповідними положеннями закону «Про освіту», навчальна література, що видається, або повторно видається за рахунок коштів Дежбюджету для використання в освітньому процесі, визначається за конкурсом на основі вибору закладів освіти педагогічними працівниками та має пройти апробацію у порядку, визначеному МОН. Апробація цих підручників тривала з червня 2024 року по січень нинішнього. Перелік підручників, які пройшли апробацію, було затверджено наказом МОН від 21 січня 2025 року. Далі Конкурсна комісія проаналізувала пропозиції, що надійшли від департаментів освіти і науки щодо підручників, які набрали понад 40 тисяч голосів.
Переможцем із переможців серед підручників з цього предмету став підручник «Підприємництво і фінансова грамотність. 8 клас», про який ми розповідали в інтерв’ю з одним із його авторів — професором Сумського державного університету доктором економічних наук Олексієм Пластуном. У підсумку він набрав 93 594 голосів.
Вітаємо Олексія Пластуна та його колег-співавторів — учителя математики вищої кваліфікаційної категорії ліцею № 37 Львівської міської ради Сергія Панченка та директора цього ліцею Володимира Оверка. Радіємо за учнів, які осягатимуть фінансову грамотність за цим підручником!
А також хочемо підкреслити: школа й університет мають зустрічатися не тільки на ЗНО/НМТ чи на днях відкритих дверей. Коли викладачі вишів працюють у співпраці з шкільними колегами, коли вони долучаються до написання підручників для учнів, це приводить до гарних результатів. Тому – не один приклад!