Чудова новина надійшла зі США: директор Навчально-наукового комплексу «Інститут прикладного системного аналізу» МОН і НАН України, що працює в структурі КПІ ім.Ігоря Сікорського, член-кореспондент НАН України Павло Олегович Касьянов обраний членом-кореспондентом Національної академії штучного інтелекту США (National Academy of Artificial Intelligence, NAAI).

Ми одержали привітання Павлу Олеговичу від колективу ННК «Інститут прикладного системного аналізу», з яким хочемо ознайомити:
«Щиро вітаємо Павла Олеговича Касьянова, директора Навчально-наукового комплексу «Інститут прикладного системного аналізу», члена-кореспондента НАН України з нагоди обрання членом-кореспондентом Національної академії штучного інтелекту США (National Academy of Artificial Intelligence, NAAI)!
Це почесне звання є вагомим свідченням високого рівня наукових досягнень української математичної школи у сфері штучного інтелекту, міжнародного авторитету та лідерства в розвитку новітніх підходів до інтелектуального моделювання, обчислювального мислення та машинного навчання.
Національна академія штучного інтелекту США (National Academy of Artificial Intelligence, NAAI) — це престижна незалежна академічна установа, що об’єднує провідних учених, інженерів, дослідників і розробників у галузі штучного інтелекту. Академія ставить за мету сприяння глобальному розвитку ШІ як наукової і прикладної дисципліни, формування етичних стандартів та підтримку проривних міждисциплінарних досліджень. Обрання до складу NAAI є визнанням найвищого наукового авторитету, впливовості досліджень і активної участі у формуванні майбутнього інтелектуальних технологій.
Це рішення є не лише визнанням особистих здобутків Павла Олеговича, а й внеском у формування позитивного іміджу України в глобальній науково-технологічній спільноті.
Бажаємо нових звершень, натхнення і зміцнення міжнародної співпраці задля прогресу науки й технологій — в ім’я майбутнього України та людства!
Колектив ННК «Інститут прикладного системного аналізу» МОН України і НАН України
Деталі за посиланням: https://thenaai.org/index/index/module/type/2/id/23 »