Екосистема була презентована у межах Всеукраїнського освітнього форуму «Нові виміри безпеки: виклики та рішення».
За словами міністра освіти Сергія Шкарлета, психологічна допомога нині потрібна багатьом українцям, а передусім дітям.
«Дуже важливо її надавати професійно та системно. МОН залучає міжнародних і українських фахівців, а також використовує найкращі міжнародні практики та протоколи щодо надання психологічної допомоги під час воєнних дій», – наголосив Шкарлет.
Також міністр додав, що Екосистема психологічної допомоги у сфері освіти має охопити всіх учасників освітнього процесу: освітян, шкільних психологів, керівників навчальних закладів, учнів, студентів та їх батьків.
Заходи у межах програми будуть спрямовані на осіб, які не мають фахової психологічної освіти та досвіду роботи із клінічними випадками.
«Але в нинішній ситуації всі учасники освітнього процесу потребують знань та навичок емоційної підтримки, вміння самим справлятись зі стресом та надавати першу психологічну допомогу іншим, якщо вони цього потребуватимуть», – підкреслює директор Інституту модернізації змісту освіти Євген Баженков.
Також він розповів, що наступним кроком має стати підготовка фахівців з-поміж шкільних психологів, які зможуть працювати зі складними випадками (посттравматичним стресовим розладом – ПТСР, депресією, тривожними станами тощо) у процесі перенаправлення.
Планується, що в межах Екосистеми психологічної допомоги у сфері освіти будуть створені 108 коротких відеоуроків, які допоможуть учителям та шкільним психологам підтримувати дітей у ресурсному стані під час освітнього процесу.
Фінансування зазначеного проєкту було здійснено завдяки підтримці Європейського Союзу.
Читайте також:
- ПЕРЕМАГАТИ ВОРОГА І ЛІКУВАТИ «РАНИ ВІЙНИ»
- ЗБЕРЕГТИ ЕНЕРГІЮ, ВРЯТУВАТИ ДОВКІЛЛЯ
- І ТЕПЛО ДЛЯ ТИЛУ, І БОРЩИК ДЛЯ ЗСУ
- ІННОВАЦІЙНА ТРАНСФОРМАЦІЯ УКРАЇНИ — ІНВЕСТИЦІЯ У СТАБІЛЬНІСТЬ ЄВРОПИ
- ЯКЩО СТУДЕНТИ НЕ МОЖУТЬ ВИЇХАТИ ЗА КОРДОН…
- ІННОВАЦІЙНА ТРАНСФОРМАЦІЯ УКРАЇНИ. «SIKORSKY CHALLENGE 2022»
- ЗІГРІТИСЯ ВЗИМКУ
- КРИМСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ФОРУМ:оцінки сьогоднішнього, бачення майбутнього
- ОБГОВОРЕННЯ МОДЕЛІ МАЙБУТНЬОЇ КРАЇНИ – НАЙГОЛОВНІШЕ І НАЙНЕВІДКЛАДНІШЕ ЗАВДАННЯ
- ПОРТРЕТИ МОТАНОК: “ВОНИ ЗЕМНІ, ВОНИ НЕБЕСНІ”