230 представників закладів професійної освіти завершили навчальну програму з комунікацій «ВидноКурс». Вони навчилися створювати комунікаційні стратегії, правильно вести соціальні мережі та створювати якісний контент для них. Серед випускників – директори і заступники, майстри та вчителі, методисти і стажери.
4 навчальні модулі та 12 практичних занять допомогли профтехосвітянам зробити перші кроки до того, аби комунікації їхніх профтехів стали регулярними, зрозумілими та цікавими для цільової аудиторії.
Зокрема, вони навчилися:
- складати комунікаційні плани;
- працювати зі ЗМІ;
- просувати власні соціальні мережі;
- писати ефективні тексти;
- створювати привабливі зображення;
- знімати креативні відео.
Понад 75 профтехів вже розробили комунікаційні плани, а близько 30 адаптували їх до соціальних мереж.
Історії змін і успіхів учасників можна буде почитати в рубриці #історії_успіху_ВидноКурс, яка незабаром з’явиться в соціальних мережах МОН.
Крім того, незабаром курс буде розміщений на платформі дистанційного навчання «Професійна освіта онлайн», тож його зможуть пройти всі охочі.
Навчальна програма «ВидноКурс» реалізована консалтинговою агенцією One Health спільно з МОН та Програмою ЄС «EU4Skills: найкращі навички для сучасної України».
Читайте також:
- Чи є порятунок від бюрократичного безглуздя в науці?
- «Наукова криївка»
- «Рятівне коло» для космічних досліджень
- Телескопи на Харківщині після війни стануть ще кращими
- Оновлення законів та екологічної парадигми. З чого починати післявоєнне відновлення довкілля?
- Єжи Душинський: «Наша місія — підтримувати Україну, яка бореться проти агресії росії!»
- Знати більше про український космос
- Російські ядерні фейки: що буде після «брудної бомби»?
- Державу будуємо нині