3 лютого 2023 року в Міністерстві освіти і науки України відбулася зустріч заступниці Міністра освіти і науки України Віри Рогової, Радника — уповноваженої Президента України з питань Фонду Президента України з підтримки освіти, науки та спорту Ольги Будник, генерального директора директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти Олега Єреська, директора ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Євгена Баженкова та заступника голови Асоціації інноваційної та цифрової освіти Дмитра Бондаренка з міжнародними партнерами: заступницею голови Представництва в Україні Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні Вірою Мендонкою, головою Національного Офісу Save the Children Сонею Куш та директором Директорату Освіта 2030 (ЮНЕСКО) Макі Катсуно-Хаяшікава щодо реалізації пріоритетних завдань у сфері освіти у 2023 році.
Заступниця Міністра освіти і науки України назвала окремі стратегічні напрями роботи:
- Відновлення та розвиток системи освіти після завершення воєнного стану.
- Забезпечення освітнього процесу для здобувачів освіти у громадах, що зазнали руйнувань через вторгнення рф на територію України.
- Системна психосоціальна підтримка та психологічна допомога учасникам освітнього процесу.
«Забезпечити освітній процес для здобувачів освіти у громадах, які найбільше постраждали внаслідок військових дій, ми плануємо за допомогою мережі освітніх хабів, створення яких МОН ініціювало на початку повномасштабного вторгнення рф. Нині вже працюють 17 хабів, як в Україні, так і в країнах ЄС. До кінця 2023 року ми маємо на меті відкрити освітні хаби у всіх регіонах України, але найперше там, де пошкоджена освітня інфраструктура, а також працюємо з партнерами щодо подальшого розвитку мережі хабів за кордоном для навчання наших громадян», – зазначив генеральний директор директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти Олег Єресько.
Для підтримки психологічного добробуту учасників освітнього процесу у минулому році була започаткована екосистема психологічної допомоги у сфері освіти.
«Обидва проєкти були визначені Міністерством освіти і науки України як пріоритетні заходи у сфері освіти під час війни. Виконавцем від МОН є Інститут модернізації змісту освіти, а від громадськості – Асоціація інноваційної та цифрової освіти. Результати реалізації, які були отримані впродовж 2022 року, свідчать про ефективність цих проєктів. Тому було прийняте спільне рішення продовжувати та розвивати їх на стратегічному рівні: і у сфері психологічної допомоги учасникам освітнього процесу, і в питаннях забезпечення належного навчання для дітей та дорослих у громадах, які зазнали та продовжують зазнавати руйнувань, через військову агресію рф», – зазначив директор Інституту модернізації змісту освіти Євген Баженков.
Представники міжнародних організацій також висловили зацікавленість щодо участі у спільній реалізації стратегічних проєктів – сторони домовились про координацію дій на постійній основі.
Читайте також:
- Бути готовим до помилок, випробувань, понаднормової роботи й скепсису
- Вуглеводневий потенціал наших надр
- Чи є порятунок від бюрократичного безглуздя в науці?
- «Наукова криївка»
- «Рятівне коло» для космічних досліджень
- Телескопи на Харківщині після війни стануть ще кращими
- Оновлення законів та екологічної парадигми. З чого починати післявоєнне відновлення довкілля?
- Єжи Душинський: «Наша місія — підтримувати Україну, яка бореться проти агресії росії!»