Точних статистичних даних щодо рівня навчальних втрат школярів наразі в Україні не існує.
На цьому наголосила директор Українського центру оцінювання якості освіти Тетяна Вакуленко в інтерв’ю для MriyDiy Podcast.
За її словами, в Україні немає загальнодержавних даних, оскільки не була напрацьована система освітніх оцінювань на кожному етапі, яка б дозволила це детально вимірювати.
Водночас факт падіння рівня освіти підтверджує і досвід міжнародних колег, і дослідження та моніторинги, що проводились в Україні.
Також директор УЦОЯО підкреслила, що освітяни не мають точки відліку, з чим порівнювати наявний рівень знань учнів.
«Водночас через те, що не було точки відліку, ми не можемо говорити про різницю. Ми маємо ключові компетентності, які є несформованими у багатьох учнів, і передбачаємо, що за нормальних умов певна частина з них була б засвоєна», – зазначила Вакуленко.
Читайте також:
- Це наче людству подарували новий крутий конструктор
- Віктор ДЕМЧЕНКО: «Сподіваюся, мій досвід допоможе «зблизити» наукові світи вищої освіти й дослідницьких інститутів»
- Напівпровідникова галузь: потрібні державні рішення
- Освіта в окупації. Злочин проти української ідентичності
- Розучити пісню перемоги