Як повідомили в Національному університеті “Києво-Могилянська академія”,Ігор Ткаченко — один із основоположників розвитку маркетингових досліджень в Україні, який першим запровадив використання піплметрів у медіадослідженнях телебачення в Україні.
Що потрібно для участі?
- Бути студентом Факультету економічних наук або Факультету соціальних наук та соціальних технологій.
- Зареєструватись до 1 грудня 2023 року: https://bit.ly/40sfLn3
- Написати роботу, яка містить практичний компонент дослідження певних соціальних або маркетингових явищ/процесів з емпіричним обґрунтуванням досягнутих результатів.
- Надіслати свою дослідницьку роботу не пізніше 1 березня 2024 року на адресу: pr.ukraine@kantar.com
- Увійти до 10-тки виконавців найкращих робіт за оцінками конкурсної комісії.
- Презентувати роботу на фіналі конкурсу після 25 березня 2024 року.
Розгляд студентських робіт, слухання презентацій учасників, визначення та затвердження переможців проводить конкурсна комісія. До її складу ввійдуть викладачі НаУКМА та фахівці Kantar Україна.
Переможці конкурсу отримають винагороду у розмірі 18 000 грн та 10 000 грн за перше та друге місця відповідно. На всіх фіналістів очікують заохочувальні призи від Kantar Ukraine.
Читайте також: