uk

Визначено переможців конкурсу стартапів Sсience&Business Demo Day

16 грудня 2021 року в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка відбувся демонстраційний день Sсience&Business Demo Day, організований Міністерством освіти і науки у партнерстві з Фондом розвитку інновацій. Під час заходу конкурсному журі було презентовано 11 інноваційних проектів наукового спрямування.

«Мета сьогоднішнього заходу – пошук інноваційних рішень, які зацікавлять українських інвесторів. У Київському національному університеті імені Тараса Шевченка зберігається ланцюг: від освіти і науки до інновацій і виробництва. Demo Day відбувається у межах буткемп-програми Science&Business StartupBootcamp, учасники якої відвідують воркшопи, проводять нетворкінги, комунікують з провідними партнерами, працюють з менторами, мають доступ до інформації щодо реалізації наукових та інноваційних програм в Україні, зокрема і програми ЄС “Горизонт Європа”. Науковці-інноватори отримують навички підприємницької діяльності та просування власної справи», – зазначив заступник Міністра освіти і науки України з питань європейської інтеграції Олексій Шкуратов.

У фінальному пітчингу для журі взяли участь 11 команд, які презентували проекти з ракето- і літакобудування, прикладної екології, енергозберігаючих технологій та інших наукоємних галузей.

Переможцями, які отримали нові можливості для подальшого розвитку проектів та цінні подарунки від партнерів, стали:

  1. місце – S.Lab – стартап зі створення біорозкладного пакування з технічних конопель та грибного міцелію як альтернативи пластику та пенопласту;
  2. місце – Rocketry Agency – стартап студентів з розробки суборбітальних дослідницьких ракет;
  3. місце – SANI – перший розумний генератор антисептика, який перетворює воду на екологічний санітайзер.

Довідково 

Science&Business StartupBootcamp – щоквартальний захід, започаткований Міністерством освіти і науки у партнерстві з Фондом розвитку інновацій з метою поєднання наукового та інноваційного потенціалу науковців, стартаперів, компаній, експертів, інвесторів, медіа для пошуку інноваційних рішень, підвищення обізнаності з питань бізнесу, маркетингу, продажів, інвестицій та інновацій, промоції вебплатформи «Наука і бізнес» для взаємодії суб’єктів інноваційного процесу.

Читайте також: