Україна може отримати позику у розмірі 200 млн євро на закупку нового екологічного громадського транспорту для міст.
Надання коштів передбачено у рамках фінансової угоди «Міський громадський транспорт України ІІ», проект закону про ратифікацію якої було зареєстровано у Верховній Раді 18 листопада, передає mof.gov.ua.
«Якщо закон буде прийнято до кінця 2021 року, то з наступного року ми очікуємо на підписання перших контрактів на поставку нового екологічно безпечного громадського транспорту для міст України, – повідомив заступник міністра фінансів Олександр Кава. – Кошти спрямують на придбання нових автобусів, тролейбусів, трамваїв та вагонів метро».
Гроші на закупівлю рухомого складу міського громадського транспорту розподілять серед містами-учасниками проекту «Міський громадський транспорт України I», зокрема, Сєверодонецьком, Вінницею, Ужгородом, Черкасами, Кременчуком, Білою Церквою, Мелітополем, Кам’янським, Хмельницьким, Тернополем, Кривим Рогом, Дніпром, Луцьком, Запоріжжям, Львовом, Полтавою, Одесою, Чернівцями.
Також у рамках реалізації проекту передбачається будівництво та модернізація трамвайних і тролейбусних ліній та інші роботи у Черкасах, Білій Церкві, Кам’янському, Дніпрі, Львові, Кременчуці та Запоріжжі.
«Місцеві громади зацікавлені брати участь у таких проектах і тому ми пропонуємо їм подальше розширення інструментарію для розвитку міської мобільності, – говорить Олександр Кава. – Вкладаючи гроші у розвиток громадського транспорту та його інфраструктури ми стимулюємо економічний розвиток нашої країни, створюючи нові робочі місця на машинобудівних підприємствах, а також забезпечуємо розвиток екологічно чистого вітчизняного громадського транспорту».
Проект «Міський громадський транспорт України II» є продовженням спільного з Європейським інвестиційним банком та Європейським банком реконструкції та розвитку проекту «Міський громадський транспорт України I», який з травня 2017 року вже реалізується у Києві, Харкові, Луцьку, Одесі, Львові, Запоріжжі, Сумах, Івано-Франківську, Миколаєві, Тернополі та Чернігові і у рамках якого були укладені контракти на постачання понад 90 одиниць сучасних тролейбусів та близько 42 одиниць сучасних трамвайних вагонів.
Читайте також:
- БОРИС ПАТОН: ПРОВІСНИК ЕРИ КОСМІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Матеріал Михайла ЗГУРОВСЬКОГО, академіка НАН України, ректора НТУУ «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». Газета “Світ”, № 43 – 44, листопад, 2021 р.
- Президент НАН України академік Анатолій ЗАГОРОДНІЙ: «У СКАРБНИЦІ ЗДОБУТКІВ АКАДЕМІЇ ЧИМАЛО РЕЗУЛЬТАТІВ СВІТОВОГО РІВНЯ». Газета “Світ”, № 43 – 44, листопад, 2021 р.
- НЕ ЗУРОЧТЕ ГЛАЗГО! Про результати 26-тої кліматичної конференції – СОР26. Газета “Світ”, № 43 – 44, листопад, 2021 р.
- «НЕ ЗАГУБИТИ» ІДЕЇ Й АМБІЦІЇ.Які вони, майбутні зміни у науці й освіті та про що говорили молоді науковці у Верховній Раді. Газета “Світ”, № 43 – 44, листопад, 2021 р.
- УКРАЇНСЬКА МОВА (МІЖ)НАЦІОНАЛЬНОГО ЄДНАННЯ та люди, які допомагають їй ширитись світом.Газета “Світ”, № 43 – 44, листопад, 2021 р.
- ДЖОРЖ – ГЕОРГІЙ ГАМОВ: ГЕНЕТИЧНИЙ КОД. Історія знає випадки, коли науковець здійснив мінімум три відкриття, які заслуговують Нобеля, але премії так і не отримав. Газета “Світ”, № 43 – 44, листопад, 2021 р.
- СТАН ДОВКІЛЛЯ ЗАГРОЖУЄ БЕЗПЕЦІ КРАЇНИ. 64% українців кажуть, що за останні декілька років екологічна ситуація в їхній місцевості стала гіршою. Газета “Світ”, № 43 – 44, листопад, 2021 р.
- ОПТИМІСТИЧНА «НІЧ НАУКИ». Науковці готові демонструвати свої здобутки, налагоджувати співпрацю з колегами і просто популяризувати галузь, у якій працюють. Газета “Світ”, № 43 – 44, листопад, 2021 р.