22 жовтня 2021 року відбулась зустріч представників Міністерства освіти і науки України та Управління ООН з обслуговування проектів (UNOPS). Під час зустрічі було презентовано функції та можливості UNOPS в Україні, а також обговорено можливу підтримку та участь Агенції у реалізації проекту Світового банку з модернізації закладів вищої освіти та інших перспективних міжнародних проєктів.
“Агенції ООН є постійними надійними партнерами МОН. Всебічна підтримка Агенціями ООН є вагомим внеском у розвиток людського капіталу в Україні. Маємо багаторічний досвід плідної та конструктивної роботи з агенціями та установами ООН: ЮНІСЕФ, Фондом народонаселення ООН, Програмою розвитку ООН, ООН-Жінки в Україні, Глобальною пілотною програмою ООН тощо. Ми раді також розпочати співробітництво з UNOPS”, – наголосив генеральний директор директорату європейської інтеграції, бюджетування та узгодження політик МОН Олександр Пижов.
Також з представниками UNOPS було обговорено особливості роботи агенції в Україні. Було зосереджено увагу на досвіді участі організації у проектах, що реалізовувалися у сфері освіти та науки за кордоном.
Сторони домовились про налагодження тісної комунікації та подальшої співпраці щодо реалізації проєктів у сфері освіти і науки в Україні.
Довідково
Управління Організації Об’єднаних Націй з обслуговування проектів (UNOPS) допомагає Організації Об’єднаних Націй (ООН) та її партнерам розробляти проекти у сфері миру та безпеки, гуманітарних питань та сталого розвитку. Послуги UNOPS охоплюють розвиток інфраструктури, управління проектами, закупівлями, людськими ресурсами та фінансовий менеджмент.
У відповідь на запит Уряду України UNOPS у 2017 році відкрило офіс в Україні, який надає широкий спектр послуг для Уряду та народу України. Портфоліо включає проекти у сферах верховенства права, вирішення кризових ситуацій, належного управління, управління людськими ресурсами, закупівель та логістики.
Нагадаємо, в Україні стартувала інформаційна кампанія “Для дітей суспільство без бар’єрів”. Її мета – продемонструвати, що тільки через розбудову інклюзивного та безбар’єрного суспільства можна створити належні умови для розвитку кожної дитини, а також забезпечити її включення в активне життя закладу освіти, громади та суспільства.
Читайте також:
- НАЗЯВО: ЩО ДАЛІ? Чи будуть визнані недійсними і скасовані ухвалені цим складом НАЗЯВО рішення, а також, як далі відбуватимуться акредитаційні процедури.Газета “Світ”, № 39 – 40, жовтень, 2021 р.
- ПРЕСТИЖНА АМЕРИКАНСЬКА ПРЕМІЯ З ФІЗИКИ – КОЛИШНЬОМУ КИЯНИНУ. Українські фізики тепло привітали свого колегу – відомого вченого фізика-теоретика Емануїла Рашбу (Гарвардський університет). Газета “Світ”, № 39 – 40, жовтень, 2021 р.
- ЗАСТРИБНУТИ ДО “НАУКОВОГО ПОТЯГА”: про підписання угоди про участь України в рамковій програмі з досліджень та інновацій «Горизонт Європа» в програмі з досліджень та навчання «Євратом». Газета “Світ”, № 37 – 38, жовтень, 2021 р.
- МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ СТВОРЮЮТЬ УЧИТЕЛІ ТА ЇХНІ УЧНІ! Про проблематику у фаховій підготовці студентів, проблеми вишів. Газета “Світ”, № 37 – 38, жовтень, 2021 р.
- КОШТОРИС ОСВІТИ І НАУКИ: ЩО В ПРОЄКТІ? Про те, що підготував Бюджет 2022. Газета “Світ”, № 37 – 38, жовтень, 2021 р.
- НАУКОВИЙ ТРАФІК І ЄВРОПЕЙСЬКА ІНТЕГРАЦІЯ. Про нові «спектральні» канали з великою пропускною здатністю. Газета “Світ”, № 37 – 38, жовтень, 2021 р.
- ЧИ ЗАГРОЖУЮТЬ НАМ «ТРОЯНЦІ» І «КЕНТАВРИ»? Яку шкоду «інопланетні гості» – великі і малі космічні тіла – можуть нанести нашій цивілізації? Газета “Світ”, № 37 – 38, жовтень, 2021 р.