Професор поділився ґрунтовними знаннями в галузі людського розвитку, зосереджуючи увагу на соціальних, психологічних і нейробіологічних особливостях батьківства та розвитку дитини.
Як повідомили у Національному медичному університеті імені О.О. Богомольця, перед студентами та аспірантами виступив почесний професор відділу психології та мовних наук факультету наук про мозок Лондонського університету (Великобританія), ад’юнкт-професор кафедри психіатрії Університету Монаша (Мельбурн, Австралія) Марінус Х. ван Айзендорн.
Мова йшла про брак батьківського піклування в інтернатах, який впливає на фізичний зріст, розвиток мозку, регуляцію гормонального стресу, когнітивні та соціально-емоційні аспекти дітей. Відповідно до результатів досліджень, перехід до сімейного оточення позитивно впливає на емоційний та поведінковий розвиток. Стійкість дітей та вплив сім’ї на адаптивний ріст, останні досягнення в галузі розвитку дитини та психології батьківства – ключові аспекти, які розглянули на лекціях експерта студенти та співробітники Університету.
Так, для докторів філософії та аспірантів кафедри медичної психології, психосоматичної медицини та психотерапії спікер прочитав лекцію «Прив’язаність у мозку: пошук нейробіологічних детермінант дитячої та дорослої прив’язаності». Марінус Х. ван Айзендорн детально описав те, як структурна візуалізація дозволяє вимірювати морфологічні особливості мозку у зв’язку з прив’язаністю, а функціональна візуалізація вивчає нейронні реакції на різні стимули.
У своїй лекції для студентів «Структурна занедбаність дітей, що виховуються в інтернатних закладах: психологічні та психосоматичні наслідки» експерт розповів про результати власних досліджень впливу інтернатного середовища на розвиток дітей.
За його переконанням діти, які переходять з інтернатного виховання до умов сімейного середовища, демонструють вражаюче різнобічне зростання – як у фізичному розвитку, так і в соціально-емоційному контексті. Його дослідження доводять важливість сімейного оточення для подолання наслідків перебування дітей в інтернатах.
Читайте також: