uk

ХПІ разом з університетами Франції, Британії, Словенії та України провели міжнародну конференцію з гуманізації освіти

Харківський Політех став одним із організаторів Міжнародної науково-методичної конференції «Розвиток особистості студента в контексті нової європейської парадигми», що відбулася в онлайн форматі. Науковий форум провела кафедра міжкультурної комунікації та іноземної мови ХПІ разом з вченими з Бакінгемширського Нового університету (Велика Британія), Університету HESAM (Франція) та Університету Любляни (Словенія). Доповіді фахівців були присвячені актуальним проблемам сучасної освіти в Україні та Європі, формуванню нової освітньої парадигми, підготовці фахівців нової генерації тощо. На конференції виступили також науковці з вишів Києва та Запоріжжя.

Вчені Харківського Політеху взяли участь Міжнародній науково-методичній конференції «Розвиток особистості студента в контексті нової європейської парадигми». Її організаторами стали Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Бакінгемширський Новий університет (Велика Британія) (Buckinghamshire New University (High Wycombe, GB), Університет HESAM (Франція) (HESAM University (Paris, France) та Університет Любляни (Словенія) (University of Ljubljana (Ljubljana, Slovenia).

Так, роботу наукового форуму відкрили виступи завідувачки кафедри міжкультурної комунікації та іноземної мови Навчально-наукового інституту міжнародної освіти ХПІ професорки Тетяни Сергеєвої та директора міжнародних програм Бакінгемширського Нового університету професора Доріна Фестеу.

Відзначимо, що головною темою конференції стала гуманізація освіти в Україні. Доповіді фахівців університетів Харкова, Києва і Запоріжжя та європейських вишів були присвячені актуальним проблемам сучасної освіти в Україні та Європі, запровадженню Європейської парадигми в Україні, підготовці фахівців нової генерації тощо.

У форматі Круглого столу та у ході дискусій обговорювались такі важливі питання, як особистість сучасного студента, феномен його компетентності в контексті нової парадигми та соціокультурне середовище, розвиток особистості педагога в умовах нової європейської парадигми.

За результатами роботи конференції було видано збірник матеріалів.

Читайте також: