uk

За час пандемії людство стало більш екосвідомим — дослідження

Пандемія коронавірусу, яка охопила світ у 2020 році не тільки багато в чому змінила життя людей, але й підштовхнула людей переглянути свої звички.

Саме під час локдауну майже половина опитаних, які брали участь у дослідження Green Response стали серйозніше ставитися до питань екології та замислюватися над згубним впливом людства на довкілля. Так, двоє з п’яти опитаних зазначили, що стали більш обізнаними з питань екології.

Серед найефективніших способів у підтримці екологічного способу життя люди називали переробку їжі та інших типів відходів, а також сортування сміття.

Майже кожен, хто почав вести усвідомлений спосіб життя під час пандемії, планує дотримуватися його й надалі. Найактивнішими на планеті виявилися мексиканці. Саме під час пандемії 80% населення стали вести більш екологічний спосіб життя.

А найголовніший принцип екосвідомого життя простий: не купувати (чи не виробляти) непотрібного. Це стосується не лише продуктів, а й, наприклад, одягу, нової техніки чи якоїсь чергової красивої штуки яка просто валятиметься вдома.

Раніше ще одне опитування компанії Euromonitor показало, що 67% опитаних відповіли, що намагаються хоч якось позитивно впливати на довкілля своїми повсякденними діями.

Зокрема люди готові скоротити використання пластику, та купувати товари з еко-маркуванням. 

А майже половина з опитаних підприємців зазначили, що їхня компанія планує інвестувати у інновації для створення низьковуглецевих, екологічно чистих товарів. 

Тож можна говорити, про те, що екологічний стиль життя — це тренд, який з кожним роком тільки укорінятиметься. А попит на екологічно чисті продукти та засоби тільки зростатиме.

А разом із тим ще більш поширеним може стати грінвошинг — маркетингова стратегія, в якій «еко-помітка» не відповідає дійсності. Простіше кажучи, коли неекологічні продукти та засоби видають за екологічні. 

Це явище не нове, воно виникло ще у 1960-х роках. Тоді компанії почали створювати рекламу, яка робила їх нібито екологічнішими, щоб споживачі їм більше довіряли.

Яскравий приклад грінвошінгу: компанія заявляє, що її продукція виготовлена ​​з переробленого пластику, але це стосується небагатьох продуктів. При цьому така компанія може навмисно перебільшувати свою екологічність у рекламі, аби ввести споживачів в оману і скористатися зростаючим попитом на еко-товари.

Те саме стосується і біорозкладних пакетів (виготовлені з різних полімерів), які нібито не шкодять довкіллю і за певний час розкладаються, але безпечного в цьому мало, адже вони перетворюються на мікропластик, який так само шкідливий. Тож у питаннях пакування найкраще використовувати еко-торбинки зроблені з натуральних волокон.

Читайте також: