Вчені підрахували кількість ще невідкритих видів дерев

Вчені здійснили першу спробу підрахувати, скільки видів дерев Землі ще належить відкрити. В результаті вони з’ясували, що нам невідомо ще про тисячі видів, які чекають на своє відкриття, повідомляє Science alert.

У дослідженні була задіяна міжнародна команда зі 100 спеціалістів. Вони підрахували, що на Землі має існувати приблизно 73 тисяч видів дерев. Відомі ж наразі 64 тисячі. Підрахунки вчених свідчать, що нам ще належить відкрити 9200 видів дерев.

Дослідники об’єднали два окремих набори даних про дерева, Глобальну ініціативу з біорізноманіття лісів і базу TreeChange, в один великий каталог. У результаті вчені отримали дані про зустрічність дерев у сітці з понад дев’яти тисяч осередків розміром 100 на 100 кілометрів.

Зі статистичними коригуваннями, які враховують відносне багатство біомів у різних регіонах, вчені дійшли висновку, що нам ще належить відкрити 9200 видів. Разом з тим, дослідники визнають, що ця оцінка ґрунтується на неповних даних, включаючи області, де картування та аналіз видів дерев обмежені.

За оцінками вчених, 43% всіх видів дерев Землі зростає у Південній Америці. Дослідники вважають, що приблизно 40% усіх ще невідкритих видів дерев припадає на цей регіон. Тут же зростає найбільша кількість (8200) рідкісних видів та найвища кількість (49%) ендемічних видів, які більше не були знайдені ніде на Землі.

“Крім 27 тисяч видів дерев у Південній Америці може існувати ще чотири тисячі, які тільки належить відкрити. Це робить збереження лісів першорядним завданням у Південній Америці, особливо з урахуванням нинішньої кризи тропічних лісів внаслідок антропогенного впливу, такого як вирубування, пожежі та зміни клімату”, – заявив Пітер Райх із університету Мічігану.

В останні роки ця криза стала особливо явною і вчені наголошують на необхідності визначення різноманітності дерев, що дозволить захистити види, що перебувають під загрозою.